Forum

Topic: Mediamarkt.nl ps5 is 599 euro

Anoniem's avatar

Als je vlug eens surft naar mediamarkt.nl en zoekt de ps5 dan verschijnt er een prijs soms 9999 euro en als je refreshed staat er degelijk 599 euro.

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sony-playstation-5-1664768.html

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. Anoniem -
    Anoniem-987's avatar

    https://nl.hardware.info/nieuws/72284/mogelijke-prijs-en-releasedatum-playstation-5-op-amazon-frankrijk

    ik maak er 699 van HA

  2. 4862 XP
    20style [20]'s avatar

    @Anoniem-987: wss de duurdere versie, 100 euro meer voor disc

  3. Anoniem -
    Anoniem-1107's avatar

    Gazing into the Crystal Moneyball: The Price of the PlayStation 5. Our current predictions put the PS5’s price at $499. The price of the PlayStation five depends primarily on two major factors: The state of the economy, and the availability of hardware.

    – ik denk persoonlijk met schijf 559,zonder 500,zou acceptabel en reeel zijn toch?

  4. Anoniem -
    Anoniem-9506's avatar

    Ik verwacht niet dat de disc versie 700 euro gaat kosten, iedereen behalve ik liep toen der tijd te zeuren dat de ps3 600 euro was (waarschijnlijk had niemand door dat een BR speler in die tijd vaak nog duurder was). Denk dat Sony niet meer dan 600 euro kan vragen voor de ps5.

  5. Anoniem -
    Anoniem-8884's avatar

    @Anoniem-1107: Als dit zo was ging iedereen voor de disc versie. Nee de disc versie gaat 100 a 120 euro meer kosten.

  6. Anoniem -
    Anoniem-7907's avatar

    Dit zegt helemaal niets.

  7. 4862 XP
    20style [20]'s avatar

    @Anoniem-1107: ja zou goed kunnen

  8. 2424 XP
    ps4 ps4's avatar

    ik wacht af

    mvg

  9. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Man wat weten zij het niemand weet het .
    Wat het ook kost day one geld geven doos ps5 mee naar huis .
    Wat een onzin over prijzen raden , als je geld hebt koop je hem kom je er niet
    Wacht dan nog 3jaar wat een gelul , niet aan de plaatser van dit maar aan de reacties pppffff je koop wel gsm van 700 ballen wtf doe normaal .

  10. 5795 XP
    tyger1's avatar

    @Anoniem-8884: Ik denk dat dit en dat wat een onzin Een boer dacht ook dat hij iedere dag eten aan ezel was gaan geven , 14 dagen later lag die ezel dood .
    Je weet jij dat ook niet rustig als Sony denk nu zeggen we prijs zullen we het weten geen dag vroeger . PlayStation rules .

  11. 8379 XP
    7th-son's avatar

    @tyger1: heb je hier nog geen geruchten over gelezen dan tijger?
    Don’t you see what’s happening here? haha
    Iemand anders plaatst “geruchten” en nou reageer jij er meteen op, hoe wij bij jou reageerde toen je x verschillende topics over x geruchten maakte…

  12. Anoniem -
    Anoniem-9046's avatar

    @20style [20]: Staat erbij dat het om de versie gaat met bluray

  13. 4862 XP
    20style [20]'s avatar

    @Anoniem-9046: ze hebben de pagina verwijderd 😀 her was wss niet de bedoeling om het al te plaatsen. Hopelijk 499 euro lol

  14. Anoniem -
    Anoniem-6748's avatar

    Het zijn allemaal placeholders op de verschillende websites. Dus het heeft geen zin om van die prijzen uit te gaan, ook al zijn ze ‘verborgen’.

  15. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Amazon Frankrijk heeft echter per ongeluk zowel de prijs als de releasedatum van het apparaat onthuld op een pre-order pagina. Op de Franse webshop was te zien dat de Playstation 5 voor 499,99 euro te koop zal zijn en zal verschijnen op 20 november 2020. Het gaat hierbij om de versie met optische drive.

    Ik weet het niet maar 20 November zie ik vaak op sites staan maar we zien wel he

  16. 5795 XP
    tyger1's avatar

    @7th-son: jawel ik heb vers van de pers gerucht kijk hierboven

  17. 191 XP
    ItsIncognito_NL's avatar

    Jammer, ben net te laat. Indien 599 euro dan is dat een zeer nette prijs vind ik persoonlijk.

  18. Anoniem -
    Anoniem-9153's avatar

    @tyger1:
    Tuurlijk 499 voor de disc versie?!
    Dat zou wel niceeeeeee wezen

  19. Anoniem -
    Anoniem-8313's avatar

    @tyger1:
    Jij hebt nog meer roddels als albert verlinde man haha

  20. 5795 XP
    tyger1's avatar

    @Anoniem-8313: ik ben vlaming deze kerel ken ik niet .Wel Johan Derkens top , Hans janssen Yt rare maar toffe kerel .

    Maar @ iedereen ik doe niet meer mee aan ruzie maken en trollen en weet je waarom omdat deze kerels mijn aandacht niet waardig zijn
    Typ voor volgende keer een normale reactie deze was weeral tijd verliezen voor mij het is over..

  21. 8379 XP
    7th-son's avatar

    @tyger1: ik wou net vragen of je ook de geruchten al had gehoord over dat de wereld vergaat aankomend weekend? De 21ste zelfs!

  22. 2240 XP
    ROODBAARD's avatar

    Oh de ironie…

  23. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Gelezen en goedgekeurd !
    Nog een leuke dag

  24. Anoniem -
    Anoniem's avatar

    @Anoniem-1120: In your face lol .
    @tyger1: Meen je het echt om je niet meer te laten opnaaien ?

  25. 5795 XP
    tyger1's avatar

    @Anoniem: Gelezen en goedgekeurd

  26. 1391 XP
    Jason28's avatar

    zal wel degelijk een aanzienlijk verschil zijn tussen disc en no disc, het is geen gewone bluray maar een uhd, die spelers zijn behoorlijk prijzig normaal gezien

  27. 2240 XP
    ROODBAARD's avatar

    @Jason28:

    €25,- bulk inkoop voor dat soort bedrijven las ik laatst op Tweakers. Dus dat valt wel mee. Maar ga er maar vanuit dat de disc versie €100,- meer kost dan de digital only versie.