Topic: PS5 Gekocht? Via de telegram app.
SILENCER_CHRIZ
Haaaaai ,
Ik zit dus sinds kort in de telegram app groep.
toen kwam de nieuwe refil van amazon.fr?
aangeklikt de link die psx-sense deelde en ik vulde alles netjes in maar het was allemaal frans en op mijn telefoon, super onduidelijk allemaal.
Lang verhaal kort, ik krijg net een ps5 binnen maar heb er niet voor betaald.
Waar kan ik kijken waar ik kan betalen heb net op amazon.nl alles ingelogd maar daar stond niks open op in bestelling.
Sorry dat ik jullie hier mee lastig val maar idk haha. Gratis Ps5 of
Greets
Chris
Op amazon.fr kijken dus
Die sturen straks toch echt even een incasso bureau achter je aan als je niet betaald en dan kan je die extra kosten erbij betalen. Gewoon contact opnemen met Amazon support.
@Anoniem-7396: waar zou ik dat kunnen vinden
Je hebt besteld op amazon.fr dus daar moet je dan kijken ook. Gebruik google chrome of iets zodat je de website kan vertalen naar nederlands
Wat heel gek is, want volgens mij is achteraf betalen toch niet mogelijk? of je moet een creditcard koppelen?
@Mrduckie1988: dat dacht ik ook , er staat op automatisch incasso. kan ook nergens betalen.
het rekening nummer wat er staat is van niemand die ik ken of uberhoupt in mijn omgeving.
@SILENCER_CHRIZ: Peut-etre tu as de la chance. Heb je de PS5 echt al ontvangen? Ik bestel al jaren af en toe bij Amazon. (.com, co.uk en nu ook met prime op NL) Ik heb nog nooit de optie automatische incasso gezien. Ik betaal altijd met Creditcard en bij .NL kan je ook met Ideal betalen. vreemd verhaal. Je bestel historie staat alleen bij de vestiging (land) waar je het hebt besteld. Dus je zal je bestelling nooit terugvinden op Amazon.nl. Voor zover ik weet kan je je ook niet voor hulp wenden tot de NL vestiging.
Ff een message sturen richting hun service de client idd 😉 https://www.amazon.fr/gp/aw/contact-us
ik denk niet dat ze een incasso bureau achter je aan sturen voor een playstation 5 van wat betreft 500 euro. dat is peanuts voor hun. ik zou lekker niks zeggen en er van genieten. stuur ze een mail, dan heb je altijd iets om op terug te vallen. hopelijk beantwoorden ze hem niet en is het hun eigen fout
@Anoniem-5948: dit zijn dus tips die je beter niet kunt opvolgen, dat is gewoon vragen om probleem.
Wehkamp stuurd zelfs incasso’s voor de meest kleine bedragen.
Jij koopt iets, dus jij moet zorgen dat je betaald hebt.
Ook Amazon gaat niet zeggen van, oh sorry joh dat we niets van ons hebben laten horen. Je mag de ps5 houden, geen enkel probleem hoor!
hier nog te koop
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sony-playstation-5-disk-edition-extra-controller-accessoirespakket-1690683.html
straatveger
@Anoniem-5948: Als het bedrijf in zijn recht staat, en ja …. dat staan ze. Uiteindelijk heb je wel een product/dienst ontvangen die jij besteld hebt.
De reden dat , zoals @7th-son: terecht zegt, ze sturen nog een incasso bureau voor de kleinste bedragen of je af. Waarom? Zelf ook werkzaam bij een bedrijf waarbij we ook een samenwerkingsverband hebben met een incasso bureau. Die kosten die het incasso bureau maakt, worden ook gewoon op de persoon verhaalt die het betalen verzuimd. Zorg er dus voor dat je vanaf jouw’n kant wel alles er aan doet, om die betaling te gaan voldoen.
Erg benieuwd hoe dit afloopt trouwens, want…. Hoe dan achteraf te betalen?
@Anoniem-5948: vaak hebben site afspraken met incassobureaus en hebben dus flinke korting en komen dus gewoon die 500 ophalen.
@Anoniem-6096: Of dat ze jaren later nog even langs wippen, inclusief de rente van tot dat moment. Dat kan echt bakken met geld kosten
@Mrduckie1988:
Ik neem ze gemaild.
Meerdere malen en eindelijk opgelost.
Het is betaald en krijg korting op een volgende aankoop omdat het allemaal slecht was gelopen