Forum

Topic: wat ik wil mede delen [GRFX VAN GAMES]

Anoniem's avatar

het is grappig om te zien wat wij mooie graffix finden, nu we BF3 hebben is dit ZEER prachtig om te zien en is alles zeer realistisch.
het volgende: ik was net bij oude reviews aan het kijken en kwam dit tegen bij COD 5 (WORLD AT WAR) http://www.psx-sense.nl/561/call-of-duty-world-at-war/
en kwam dit tegen

Graphics
De graphic-engine van deze game is een opgevoerde COD4-engine. Als je daarom COD:WaW speelt zullen er fantastische beelden op je netvlies worden geprojecteerd. Dit gaat van een vlammenwerper waarbij je het gevoel hebt dat je Far Cry 2 zit te spelen tot een vliegtuig dat neerstort door een brandende motor. Ditzelfde geld voor de gezichten van vriend en vijand, mooi afgewerkt en je kan echt de emotie van hun gezichten aflezen

de graphics van deze game werden beoordeeld met een 9.

dus zo kan je zien wat er wel niet allemaal gebeurt is in die korte tijd, wat we nu hebben, en wat we toen hadden en wij heel mooi vonden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    haha ja echt hea. Technologie wat is het toch mooi!

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Inderdaad! Eindelijk iemand die het anders opvat.
    Moet je nagaan wat er in de tijd van Windows 95 t/m Windows 7 allemaal veranderd is. En dat zo snel.

    Windows 95 – 24 aug. 1995 – 22 July 2007 – Windows 7

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Tja, technologie veranderd snel ja, en dan gaat het in de USA nog veel sneller als in NL. Voorbeelden: daar is er al een lange tijd 4G beschikbaar voor consumenten, in NL is er sinds kort pas een 4G netwerk enkel voor zakelijke klanten, bij beperkte providers. In de USA heb je Netflix etc, in NL niet. In de USA is het normaal dat je in elk hotel e.d. (gratis) WiFi hebt, in NL heb je dat bijna nooit.

    Ik weet dat GFX weer iets heel anders is enzo, maar I’m just saying… 😉

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik speel de laatste tijd veel van mijn oude games die ik toentertijd speelde op mijn oude Windows 98, en dan gaat je Windows 7 ook eerst helemaal spacen om de resolutie aan te passen en dat soort dingen. Toen vond ik de graphics van Myst en Elder Scrolls echt over the top, en moet je nou eens zien wat voor graphics we allemaal hebben. Niet normaal.

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik denk dat games over minder dan 20 jaar levensechte graphics hebben. 😉

  6. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik denk dat games over minder dan 20 jaar levensechte graphics hebben. 😉

    jaa
    BF: Realistic
    met teams van 2000 tegen 2000 kon de ps3 dat nu maar aan.
    als je geraakt word in je arm moet medic je arm verbinden lol

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Er zal inderdaad in een tijdsbestek van 20 jaar best weer heel veel gaan veranderen. Hopelijk gaan we het allemaal nog mee maken… 😉

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Over 20 jaar gaan hebben we de Sonintendosoft GamePortal. Selecteer je game en spring in het portaal en kom in de game terecht!

  9. 846 XP
    Thijs's avatar

    jaa
    BF: Realistic
    met teams van 2000 tegen 2000 kon de ps3 dat nu maar aan.
    als je geraakt word in je arm moet medic je arm verbinden lol

    Arma 2?